søndag 1. april 2012

Dagens prosjekter

Jeg elsker søndager, ingen press til at noe må gjøres, alt er stengt, man kan ikke være oppe sent, siden man ofte skal på jobb eller skole dagen etter. I mine øyne er det helt perfekt! Jeg er et uhelbredelig hjemmemenneske som elsker å pussle med håndarbeid, pynting og kjøkkenhagen. I dag er intet unntak, jeg har planer om både å sy og å starte å planlegge kjøkkenhagen min. Jeg var på "Sprell" på Grünerløkka på fredag og så et veldig morsomt kosedyr/leke, jeg tok selvfølgelig et bilde og har planer om å gyve løs senere i dag. Fin ikke sant?

Til bursdagen min i fjor fikk jeg en veldig fin bok av søsteren min, som jeg tror kan hjelpe meg på vei med kjøkkenhagen. Den heter "Hannahs hage", den kan du blant annet kjøpe her: http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=8205389705. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar